Kvalitu značky tvoria nie len kvalitné produkty, ale tiež kvalitný servis.
Ak ste prístroj zakúpili u nás a pochádza teda z oficiálnej distribúcie zo SR, tak v prípade poruchy Vám stačí iba kontaktovať zákaznícku linku alebo priamo servis Jura. Tým Vaše starosti končia
Spravidla nasledujúci deň si u Vás kávovar vyzdvihne náš kuriér a opravený Vám ho v priebehu niekoľkých dní dopraví späť k Vám.
Ako pripraviť kávovar pre odoslanie
Z prístroja vypustite vodu (postupujte podľa návodu k Vášmu kávovaru), vysypte zvyšky kávy. Kávovar spolu s popisom poruchy a Vašou adresou zabaľte do vhodnej (ak možno originálnej) škatule. V prípade, že nemáte vhodný obal, kontaktujte nás, prepravný box Vám môžeme zaslať.
Ak si u Vás kávovar vyzdvihuje naša kuriérska služba, nie je potrebné vyplňovať žiadnu adresu. Zabalený kávovar odovzdáte v dohodnutom čase pracovníkovi kuriérskej služby, ktorý Vám vydá potvrdenie o prevzatí.
Venujte, prosím, pozornosť dôkladnému zabaleniu prístroja. Nemôžeme ručiť za poškodenia, ktoré vzniknú pri preprave vplyvom nevhodného zabalenia.